czwartek, 31 lipca 2014

Epilog + podsumowanie

*Oczami Mai Rider*
Minęło 10 lat. Razem z Alexem jesteśmy małżeństwem od trzech lat. Od kilku lat nie widziałam Tomka. Stał się nałogowym palaczem. Jest też dilerem. Pomimo różnicy wieku Julia jest z Louisem. Jutro jest ich ślub. One Direction nie rozpadło się. Moje przyjaciółki z dawnych czasów szkolnych, czyli Agata, Pati i Karo przeprowadziły się razem ze mną i moim mężem do Londynu. Mieszkamy w spokojnej okolicy. Jesteśmy sąsiadkami. Julka też obok mnie mieszka. Agata jest na razie tylko dziewczyną Liama, Pati narzeczoną Nialla, a moja kochana Karo żoną Harrego. Wszystko się ułożyło. Nie wyobrażam sobie lepszego życia. Mieszkam w ślicznej dwu- piętrowej willi. Jestem z zawodu aktorką. Dziwne, c'nie?
- Hej kotku- powiedział mój Alex
- Witaj- odpowiedziałam szczerząc się do chłopaka.
- Idziemy na grilla do Karo?- zapytał i swoimi ślicznymi oczami spojrzał mi prosto w oczy.
- Nigdy nie odpuściłabym sobie takiej imprezki,ale..- odrzekłam- Muszę wyłączyć żelazko!!
Pobiegłam do wspomnianego żelazka. Na szczęście moja ulubiona bluzka nie jest spalona. Uff. Przytuliłam się do żelazka, które mnie spaliło.
- Ałaaa!!- krzyczałam i biegałam po całym parterze.
- Jesteś nienormalna- powiedziała wchodząca do pomieszczenia Julia
- Ale jestem sobą- odparłam i przytuliłam przyjaciółkę. Chwilę później doszła reszta mojej 'rodziny' czyli: Alex, Pati, Karo, Agata, Liam, Zayn, Louis, Niall, Harry i Perrie- jest moją przyjaciółką i żoną Zayna.
- Grupowy rodzinny przytulas i zdjęcie pamiątkowe?- zapytałam, a wszyscy pokiwali głowami. Ustawiłam samowyzwalacz i ustawiłam się do rodzinnego zdjęcia.
- Seeer!- powiedzieliśmy grupowo, a aparat zrobił zdjęcie. Nawet, jeśli jest źle, pamiętaj o tym, że:

Zawsze jeszcze jest Nadzieja
________________________________________________
A teraz druga część czyli podsumowanie:
Blog prowadzony
 od 6.12.2013
do 31. 07. 2014
Obserwatorzy: 11
Wyświetlenia: 7600 ( o 8:41)
Posty: 53
Komentarze: 206

________________________________________________-
Jeszcze kilka słów ode mnie:
Bardzo dziękuję za czytanie mojego bloga. Ten blog był moją nadzieją podczas trudnych chwil, wszyscy którzy to czytali są moimi przyjaciółmi- chociaż prawie wszystkich nie znam, jesteście świetni
Każda historia musi się kiedyś skończyć. Mam nadzieję, że czytanie tego bloga nie było aż takie złe. 
Jeśli chociaż raz czytałaś (chyba czytały to tylko dziewczyny) ten blog, zostaw ostatni komentarz dotyczący tej historii. Proszę i dziękuję za czytanie. Jesteście świetni. 

8 komentarzy:

  1. Bardzo podobał i podoba mi się twój blog. Trochę mi smutno, że już go skończyłaś, ale czekam na następnego *robię złowrogą minę*
    Dominika :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że Maja straciła kontakt z Tomkiem : / Liczyłam że się pogodzą, a Ty mi tu walnelas że On został dilerem... myślałam że się wkurze ; p
    Mam nadzieje że nastepna historia będzie tak samo wspaniała jak ta ♥

    Pozdrawiam : ) Natalia : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jescze jedno XD Co się stało z Moniką?

      Usuń
  3. Zajebista historia tyle mogę powiedzieć :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo to koniec szkoda ale było super niektórych rozdziałów nie mogłam komentować ale wszystkie czytałam ten ff był jest i będzię super czekam albo na 2 część albo na 2 opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Czekam na kolejne opowiadanie.! ;)

    OdpowiedzUsuń